Rezygnuję!

Ja tak tylko na chwilkę, bo chciałem ogłosić, że rezygnuję z ubiegania się o fotel prezydencki. Ja wiem, że nigdy nie deklarowałem ubiegania się owego, ale w naszym kraju okazuje się, że wcale nie trzeba się deklarować, żeby się potem z czegoś wycofać.

Trochę obawiam się tych nagłówków w jutrzejszych gazetach.. Może nawet jakaś stacyja zrobi cykl programów pt. „rezygnacja timobolla”? Cóż, na szczęście wiem (i ani na chwilę nie zwątpiłem), że niejaka „Rzeczpospolita” to nie dość że tuba PiSu (tfu!), to jeszcze obrzydliwie kłamią. Dlatego w głębokiej mam ich jutrzejsze posądzenia o tchórzostwo. Kogo ja miałbym się niby obawiać, skoro najpoważniejszy kontrkandydat też zrezygnował.

Bardzo mnie za to cieszą czerwonoprostokątowe dywagacje o moim stanu mężostwie. No już się normalnie doczekać nie mogę i chyba aż pójdę na śniadanie do McDonalds’a, bo tam „Wyborczą” podają gratis do placka ziemniaczanego.

Kurde, właśnie sobie zdałem sprawę z tego, że jutro niedziela.. Gazet w dzień pański się nie wydaję, a co za tym idzie świat nie dowie się o mojej rezygnacji i wszyscy będą to mieli głęboko w dupie. I muszę Wam powiedzieć, że jakoś specjalnie przykro z tego powodu mi nie jest. Bo jakoś się składa, że ja też rezygnację o której tyle trąbi się ostatnio w dupie głębokiej mam. Niech więc gazety umacniają jednych w przekonaniu, że Donald tchórz, a drugich że stanu mąż. Przecież nie powiedzą im nic nowego. Ci co przeczytają, że tchórz od dawna o tym wiedzieli, Ci co że stanu mąż, też niechybnie podejrzewali…

timoboll

~ - autor: timoboll w dniu Styczeń 30, 2010.

Skomentuj

 
