Wpisu dziś ni ma

Chciałem dać nowy wpis. Zacząłem szukać tematu, coby się móc jakąś wypowiedzią miłościwie nam panujących podetrzeć.. tfu! podeprzeć, ale niestety na portalach panuje niezrozumiała monotonia. MAK, Smoleńsk, Ruscy…

Niezrozumiała o tyleż, że tematu szukałem również w realu i niestety nie udało mi się pogadać o OFE reformie, długu publicznym, czy też autostradach co to miały być a nie będzie. I dziwi to o tyle, że jedynie słusznie głosujący od paru miesięcy zaklinają się, że w sprawie Smoleńska wsio jest jasne i nie ma o czym gadać. Tak jak parę miesięcy temu nie udało mi się o VATcie rosnącym pogadać, bo uwagę przykuwała sprawa krzyża, co do której też przecież było wszystko jasne.

Ciekawy jestem co ja biedny zrobię, jak będę chciał zrobić wpis jak ZUS będą kiedyś zamykać, co nieuchronnie się zbliża. Pewno wtedy odnajdą bursztynową komnatę w słynnych piwnicach Kaczyńskiego albo co najmniej okaże się, że w kompleksie RIESE PiS gromadzi broń potrzebną do zagłady ludzkości.

I znowu wtedy, tak jak dziś o sprawach istotnych nie będzie można pogadać. I znowu wtedy, tak jak dziś goście balu zobaczą tytuł: wpisu dziś ni ma.

timoboll

~ - autor: timoboll w dniu Styczeń 22, 2011.

Jedna odpowiedź to “Wpisu dziś ni ma”

  1. boski wpis! :)

Skomentuj

 
